دوستان عزیز خوشحال می شویم عکس و خاطرات خود را برای ما ارسال نمایید تا در وبلاگ با نام شما قرار گیرد « آخرین بروز رسانی وبلاگ 1392/09/01 »
کلاک كرج
ما آرزوي سلامتي و تندرستي براي شما داريم « آخرین بروز رسانی وبلاگ 1392/09/01 »

کلاک كرج
قالب وبلاگ
نويسندگان
استخاره آنلاین با قرآن کریم

آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه های کلاک و آدرس kalak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





< !تصاوير تصادفي>
کد رایگان چت روم دنیا

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

وی افزود: آستان مقدس امامزاده حسین در جاده خوزنکلا و در روستای گوراب (جوراب) قرار گرفته و درختان چنار کهنسال اطراف که بین 700 تا هزار سال عمر دارند بر زیبایی این آستان افزوده اند. بقعه متبرکه امامزاده محمد نیز در جاده خوزنکلا و در روستای سیجان واقع است که این بقعه نیز از زیبایی خاص خود برخوردار است. همچنین آستانه امامزاده عسگری نیز در جنوب غربی روستای خور واقع شده که خور، آخرین روستای واقع در دره ارنگه است.

مسئول بقاع متبرکه اداره اوقاف و امور خیریه کرج عنوان داشت: آستان امامزادگان ابراهیم و محمدتقی در فاصله هفت کیلومتری از جاده روستای ورزن قرار دارد که این بنا نیز مثل آستان سایر امامزاده های یادشده، چشم انداز و مدخلی بسیار زیبا دارد. بارگاه امامزادگان هاشم و هارون در روستای لیلستان و در میان باغها واقع شده و دو درخت کهنسال گردو و طاق، زیبایی خاصی به فضا داده است. روضه امامزاده رضی الدین و محیی الدین در جنوب روستای " کل ها" یعنی شمال آدران و در کنار رودخانه قرار گرفته و آستان مقدس امامزاده ابراهیم سپسهالار نیز در روستای تکیه سپهسالار واقع شده که غاری که ضریح حضرت در آن قرار گرفته، مورد زیارت مردم است. روضه امامزاده حسن نیز بعد از تنگه کسیل و برج میدانک و در روستای حسنک در قرار دارد و از بین همه امامزاده های یادشده، تنها آستان امامزاده ابراهیم سپسهالار(ع) زائرسرا دارد که این زائرسرا شامل 10 اتاق 16 متری است.

عاملی افزود: مسیر 12 امامزاده یادشده چندان صعب العبور نیست و قابل تردد است.

و در نهایت، چیزی که همه زیباییهای گردشگری آسارا در زمینه های تاریخی، مذهبی و طبیعی را کامل می کند، وجود رودخانه کرج به موازات جاده چالوس است که این امر، صحنه ای بی بدیل را به وجود آورده و زیباییهای گردشگری منطقه را دو چندان می کند.

بخش آسارای کرج حدود 80 کیلومتر از جاده چالوس را در خود جای داده و 150 واحد پذیرایی بین راهی، شش سرویس عمومی، سه هتل به نامهای گاجره، گچسر و دیزین و یک مهمانپذیر به نام " قلندر هتل سفید" در این بخش در اطراف جاده چالوس، آماده پذیرایی و سرویس دهی به مسافران هستند.
خبرگزاری مهر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:جاذبه های گردشگری مذهبی آسارا,آسارا, ] [ 1:55 ] [ حامد آزادواری ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

لطفا جهت تكميل اطلاعات و اخبار هاي گذشه كلاك و نگهداري آنها با ما تماس بگيريد
موضوعات وب
< !آب و هوای کلاک >
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 15047
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک

خرید بک لینک